Veelgestelde vragen
Wat isFluister?
+
Welke abonnementen heeftFluister?
+
Wat kan ik luisteren en lezen opFluister?
+
Hoe werkt de gratis proefperiode?
+
Hoe kan ik een abonnement aanpassen of opzeggen?
+
Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan niet luisteren en/of lezen.
+
Waarom kan ik niet alle podcasts inFluisterterugvinden?
+
Waarom kan ik niet alle titels inFluisterterugvinden?
+
Is er een kidsmodus?
+
Komen er ook Engelse boeken en zo ja, hoeveel?
+
Ik heb een groot gezin, kan ik nog een extra naam of profiel toevoegen?
+
Kan ik ook luisteren en lezen als ik niet online ben?
+
Kan ik ook luisteren en lezen op een e-reader?
+
Waarin onderscheidFluisterzich van andere aanbieders?
+
Ik heb een familie abonnement. Hoe voeg ik profielen toe?
+
Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe stel ik het opnieuw in?
+
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, hoe doe ik dat?
+
Ik heb geen e-mail ontvangen om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen.
+
Ik wil mijn e-mailadres, rekeningnummer of betaalwijze wijzigen.
+
Hoe kan ik mijnFluister-abonnementbeheren of annuleren?
+
Wordt een abo na 30 dagen automatisch verlengd of moet je opzeggen?
+
Kun je een account voor 1 persoon upgraden naar een familieaccount?
+
Ik krijg de foutcode ‘login niet correct’
+
Ik zie de luisterboeken maar niet hoe ik kan luisteren, hoe doe ik dat?
+
Boeken waar ik aan begonnen ben en uit heb of die niet bevallen krijg ik niet weg uit mijn bibliotheek. Is dit wel mogelijk?
+
Ik ontvang geen code per e-mail. Wat nu?
+