Podcasts
The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie
107- Wouter Houtman (ALDI) over de nieuwe marketingstrategie en Altijd ALDI
107- Wouter Houtman (ALDI) over de nieuwe marketingstrategie en Altijd ALDI

107- Wouter Houtman (ALDI) over de nieuwe marketingstrategie en Altijd ALDI

door Wayne Parker Kent

Lengte 0 h 57 m

Deze week te gast: Wouter Houtman van ALDI. Hij was erbij toen ALDI Nederland in 2020 een ommezwaai maakte. Van tv-commercials en het uitbreiden van de socialstot contentplatform Altijd ALDI. Alles om weer de nummer 1 discounter te worden. Wouter vertelt ons over het tot stand komen van de campagnes, het bouwen van een community en de plannen voor de toekomst. Alle shownotes vind je op:

Afleveringen in deze podcast

121 – Ernst-Jan Pfauth en Perre van den Brink - Is Substack de gamechanger voor creators en merken?

121 – Ernst-Jan Pfauth en Perre van den Brink - Is Substack de gamechanger voor creators en merken?

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

120 – Ananda van Doorn (Reliving) over het herdefiniëren van tweedehands meubels en haar duurzame meubelmissie

120 – Ananda van Doorn (Reliving) over het herdefiniëren van tweedehands meubels en haar duurzame meubelmissie

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

119 – Angelo Bromet (PlusPlusOne) over kansengelijkheid, onbenut creatief talent en cultureel ondernemerschap

119 – Angelo Bromet (PlusPlusOne) over kansengelijkheid, onbenut creatief talent en cultureel ondernemerschap

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

118 – Marcel van Wing (The Flower Farm) over Alfred, The Flower Farm en liefde voor het regenwoud

118 – Marcel van Wing (The Flower Farm) over Alfred, The Flower Farm en liefde voor het regenwoud

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

117 - Bert Hagendoorn (Agency Engines) over het Nederlandse bureaulandschap van vandaag en morgen.

117 - Bert Hagendoorn (Agency Engines) over het Nederlandse bureaulandschap van vandaag en morgen.

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

116 –Walter Limpens (Neurensics) over neuromarketing en hoe merken werken in het brein

116 –Walter Limpens (Neurensics) over neuromarketing en hoe merken werken in het brein

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

115 - Perre van den Brink (VSR) en de grote campagne analyse van de Tweede Kamerverkiezingen

115 - Perre van den Brink (VSR) en de grote campagne analyse van de Tweede Kamerverkiezingen

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

114 - Rik Vandewall – (McDonald’s) over digitalisering, Fan truths en Feel-Good Marketing

114 - Rik Vandewall – (McDonald’s) over digitalisering, Fan truths en Feel-Good Marketing

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

113 – Marie-Claire Lintz (Postcode Loterij) over de wereld verbeteren en loten verkopen

113 – Marie-Claire Lintz (Postcode Loterij) over de wereld verbeteren en loten verkopen

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

112 – Marloes Dobbe (Crisp ) over het geheime recept achter het succes van Crisp

112 – Marloes Dobbe (Crisp ) over het geheime recept achter het succes van Crisp

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

111 - Erik van Engelen (Bond van Adverteerders) over polarisatie in reclameland, Wildlands Emmen en de ondergang van VanMoof

111 - Erik van Engelen (Bond van Adverteerders) over polarisatie in reclameland, Wildlands Emmen en de ondergang van VanMoof

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

110 - Lies Uljee (Wakuli) over de strijd tegen slechte koffie en het verbreken van rituelen

110 - Lies Uljee (Wakuli) over de strijd tegen slechte koffie en het verbreken van rituelen

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

109 Bibianne Roetert (Tony’s Chocolonely) van een ijzersterke missie en laag marketingbudget een feestje maken

109 Bibianne Roetert (Tony’s Chocolonely) van een ijzersterke missie en laag marketingbudget een feestje maken

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

108-Nanet Beumer (Rijksmuseum) over storytelling, Chanel en de unieke Vermeer campagne

108-Nanet Beumer (Rijksmuseum) over storytelling, Chanel en de unieke Vermeer campagne

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

107- Wouter Houtman (ALDI) over de nieuwe marketingstrategie en Altijd ALDI

107- Wouter Houtman (ALDI) over de nieuwe marketingstrategie en Altijd ALDI

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

106 - Valentijn van Santvoort (Holie) over de gevestigde orde uitdagen met humor en creativiteit

106 - Valentijn van Santvoort (Holie) over de gevestigde orde uitdagen met humor en creativiteit

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

105 – Marleen Smit (Google) over dé retailtrends voor 2023

105 – Marleen Smit (Google) over dé retailtrends voor 2023

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

104 – Erik Hensel (MNTG) over NFT’s en web3.0 als de toekomst voor merken en mensen

104 – Erik Hensel (MNTG) over NFT’s en web3.0 als de toekomst voor merken en mensen

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

103 – Jonas Kooyman (havermelkelite) over memebare marketing en een aanklacht tegen de monocultuur

103 – Jonas Kooyman (havermelkelite) over memebare marketing en een aanklacht tegen de monocultuur

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

102 – Steven Tol (Oatly) over de Randstad bubbel doorbreken en duurzame creativiteit

102 – Steven Tol (Oatly) over de Randstad bubbel doorbreken en duurzame creativiteit

Wayne Parker Kent

ui.globals.release_type.podcast

Bekijk meer